FRANCZYZA "DOBRE Z LASU"

Zastanawiasz się nad otwarciem własnego sklepu? Masz już sklep i chciałbyś poszerzyć swoją ofertę o produkty prosto z lasu? Zakład Usługowo Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi zaprasza do współpracy.

Marka „Dobre z Lasu” to znak towarowy Lasów Państwowych propagujący projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów”. Dzięki logotypowi „Dobre z Lasu” Lasy Państwowe chcą promować żywność naturalnego pochodzenia. Jednocześnie jest on symbolem gwarantującym jej jakość i pozyskanie w sposób zrównoważony i niezaburzający funkcjonowania przyrody. 

Pierwszy sklep „Dobre z lasu” powstał w 2017 roku przy siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Produkty dostępne w ofercie sklepu można zakupić również online: www.dobrezlasu.pl/ 

 

O projekcie

Celem projektu “Zdrowa żywność z polskich lasów” jest promowanie produktów pochodzących z polskich lasów. Logotyp „Dobre z Lasu” to świadectwo żywności najwyższej jakości stworzonej na bazie naturalnych składników.

Polskie lasy to nieprzebrane źródło zdrowych i smakowitych produktów. Świadczy o tym nasza rodzima kuchnia, w której nie brak przepisów opartych na dziczyźnie, płodach runa leśnego czy miodzie, takich jak kurki w śmietanie czy pierogi z mięsem z dzika.

 

Eksportowanie znacznej części pozyskiwanej dziczyzny do Europy Zachodniej i powolny zanik tradycji jej spożywania powoduje, że społeczeństwo traci szansę na zapoznanie się z jej walorami.

Projekt „Zdrowa żywność z polskich lasów” ma na celu odwrócenie tej tendencji i udostępnienie szerszemu gronu konsumentów ekologicznych, zdrowych produktów w atrakcyjnych cenach. Przypomina on również, że możliwość ich pozyskania zawdzięczamy zaangażowaniu oraz pracy polskich leśników, prowadzących wielofunkcyjną i zrównoważoną gospodarkę leśną.

 

Zakład Usługowo Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza możliwość uruchomienia sklepów Dobre z Lasu na zasadach franczyzy. Sklep będzie zarządzany przez niezależnego Operatora wyłonionego w drodze konkursu.

 

Wariant Franczyzy:

"Uruchomienie Punktu Promocyjnego Dobre z Lasu"

Wariant ten stwarza możliwość utworzenia sekcji "Dobre z Lasu" w funkcjonującym punkcie handlowym lub gastronomicznym na terenie RDLP w Łodzi. Minimalna powierzchnia dla stoiska: 4 m2 ZUP LP w Łodzi wykonuje oznakowanie zewnętrznej i wewnętrznej części Sklepu oraz zapewnia wyposażenie sekcji "Dobre z Lasu" w regały i lodówki. Właściciel sklepu jest zobowiązany do zakupu produktu pochodzenia leśnego wyłącznie w sklepie "Dobre z Lasu" lub poprzez www.dobrezlasu.pl lub w innym funkcjonującym już sklepie "Dobre z Lasu".

W wariancie założono, że sklep "Dobre z Lasu" zarządzany jest przez niezależnego Operatora, prowadzącego działalność gospodarczą na swój koszt i ryzyko, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Operatorem i ZUP LP w Łodzi. Wszystkie działania promocyjne i marketingowe nadzorowane są przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych. 

 

Osoby zainteresowane współpracą mogą uzyskać szczegółowe informacje

w Zakładzie Usługowo Produkcyjnym Lasów Państwowych w Łodzi pod adresem:


zup@lodz.lasy.gov.pl